miercuri, 15 noiembrie 2006

De unde incepem? Cum? Cu cine?

Imi pare bine ca am putut sa-i fac o mica surpriza lui Marius Tincu într-un moment când sunt sigur ca, mai mult ca oricând, orice gest de atentie si prietenie conteaza.
Ti-am oferit cartile mele, Marius, cu multa placere si multumesc mult persoanelor care m-au ajutat sa-ti parvina. Nu ma mai mira faptul ca le vezi doar acum, dar ma intereseaza mult opinia unui international în actualitate care mai poate si participa la perfectionarea instruirii specializate a unui post.

Despre acea idee a mea cu "o mica revolutie" de care are nevoie neaparata si urgenta rugbyul românesc si la care M.Burlacu întreba: de unde începem? cum? cu cine?
Iata, raspund ce cred:
trebuie s-o începem de la întelegerea si acceptarea acestei urgente;
facuta cu tot sufletul, cu toata dedicatia si luciditatea pentru mai binele rugbyului nostru;
facuta de toata suflarea de buna credinta, cu toti cei care probeaza disponibilitati umane si tehnico-organizator ice;
Din discutiile de pâna acum (chiar si cele despre procesul dezvoltarii activitatii la nivel de copii si juniori), se distinge din partea reprezentantilor federali nota reticenta, de minimalizare a semnalelor la trista realitate din rugbyul nostru.
Ma uit pe lista membrilor grupului si stiu ca toti avem ceva de spus si nu ma refer la ce nu s-a facut ci, constructiv, la ce ar trebui sa facem.
Interventia, indiferent pe ce pozitie v-ati situa, nu are decât sa ajute.
Cu bine pentru toti, Vasile Constantin-Mao

Niciun comentariu: