luni, 14 mai 2007

Draga George Balta,

Am primit acum cateva zile un mesasaj special de la fostul meu junior, acum, amicul Adrian Lungu. Cand ma delectam cu frumusetea acestuia, coloristica si muzicala, m-am gandit sa ti-l trimit, cu salutari si cateva cuvinte prietenesti. Regret enorm ca fara sa stiu ce s-a intamplat nu am putut, in multe tentative, sa ti-l trimit. Poate o fac cu alta ocazie.

In fine, cel care s-a gandit sa-mi faca o bucurie cu acest clip primavaratec, poate stii, este, inca, recordmanul rugbyului nostru la numarul de selectii in nationala (77), record realizat intr-o cariera prestigioasa de international in care a intrat si participarea la 3 Cupe Mondiale (1987, 1991 si 1995), cum si victorii magnifice la Franta , Scotia si Tara Galilor.

Am vrut sa ti-l trimit insotit de sfatul ca, pe langa atatea exercitii si eforturi psihologice la care situatia te obliga, sa ai inima deschisa pentru tot ce este frumos si demn in acesta lume. Sa te bucuri mult de minunatiile naturii, de puritatea florilor, sau zambetul copiilor, ce aureoleaza primavara vietii.

Te imbratisez calduros, ca si pe toti ceilalti prieteni
Mao

Niciun comentariu: